Linda Nilsson

Alla inlägg under februari 2009

Av Linda - 26 februari 2009 17:25

japp nu är det torsdag då... idag skulle jag ha tränat om jag inte skulle vara i fjällen!!


igår var vi in till norge en sväng vi var till en stad som heter röros där de spelade in vinterscenerna i pippi filmerna. jag som är ett pippi fan kände direkt igen gatan där de rullar det jättestora snöbollen... haha

Av Linda - 24 februari 2009 16:18

japp nu är man 20år gammal då!! haha tantvarning snart.. :D


idag har vi varit och åkt skidor såklart! det är så jäkla skönt...


ikväll ska vi i väh och äta buffe där det är fri tillgång på vin och öl... (haha!!!)


:D

Av Linda - 22 februari 2009 18:21

Nu är vi då uppe i fjllen, i tänndalen närmare bestämt! vi åkte upp igår och det tog typ hela dagen men vi kom fram tillslut... haha


jag och brorsan var precis ute och åkte pulka... haha det var riktigt kul, problemet är bara att så fort man hamnar utanför där det är "pistat" (om man nu kan kalla det för det!!) så är det djupsnö så jag "plumsade" några gånger kan man säga... haha


jag har filmat när jag och brorsan hoppar ett litet hopp som han byggde upp, ska försöka få in det på datorn så ska jag lägga upp dem... haha :D


i morgon ska vi åka slalom det ska bli roligt... :D

Av Linda - 20 februari 2009 23:22

japp i morgon bär det av till fjällen... vi ska åka upp till Tänndalen 1vecka, det ska bli roligt! har inte åkt skidor på 2år så det känns som att det är dags nu!


det blir jag, min mamma, pappa och bror som åker så vi får väl se vad vi kommer att göra övrig tid!


På tisdag fyller jag dessutom 20år så då blir det systemet! haha... :D


på tal om ingenting så tränade jag för Tina igår och det gick bra... :D


Var även på hoppträff på baståsen det kul (förutom när sanna sa att bobby hade hört mig på radion haha!!!) jag kommer vara lagledare för vårat div 3 lag i hoppning så nu jäklar! :D


Aja nu ska jag kanske ta och börja packa har inte gjort den än... :P


Av Linda - 16 februari 2009 12:11

jag vill klippa mig igen men jag har ingen aning hur jag vill göra... vad tycker ni om frisyrerna nedan? har ni några andra tips? jag har tittat på frisyrerna nedan ur mitt perspektiv så tänk er frisyrerna i min färg inte med typ rosa och blåa slingor för det vill jag inte ha...



Frisyr från Frilla.seFrisyr från Frilla.seFrisyr från Frilla.seFrisyr från Frilla.seFrisyr från Frilla.seFrisyr från Frilla.seFrisyr från Frilla.se
Av Linda - 15 februari 2009 21:03

Tävlingen i Åsebo igår gick bra! Jag var dubbelnolla i 1m och kom på 5:e plats. så då fick vi en grön rosett, plakett och en pikétröja som det står masterfrakt på... (haha) fast den var rätt snygg!!


i 110 hade vi två rivningar men jag tycker att jag red bra så jag är nöjd ändå! rivningen i kombinationen tar jag på mig men annars så är jag nöjd med att jag red lugnt och avspänt utan att göra några idiotiska misstag...


sen så blir jag bara så trött på folks långsinthet och trångsinthet! men är det så de vill ha det så tänker jag inte lägga nån energi på dem... BRA!!! då vet jag det...

Av Linda - 13 februari 2009 22:08

tjaa idag var jag med i fredagsflörten på P3! haha det var rätt kul faktiskt...


I morgon ska jag tävla i Avesta (åsebo). ska hoppa 100 och 110 så jag hoppas att det går bra...


puss puss

Av Linda - 6 februari 2009 19:49

tjaa vad har man gjort idag då?

först i "morse" var jag ut och gick en sväng med mammas stavar. men vädret var ju inte så trevligt så jag gick inte så långt. men en bit iaf.


kl 15 kom en equiterapeut till stallet och klämde igenom La Toya. Det var inga större fel på henne utan bara några små låsningar som hon åtgärdade. Så det kändes skönt... hon ska koma tillbaka om 2veckor igen för att behandla henne på samma sätt igen för att få bort låsningarna helt.


sen var det bara att blåsa hem för klockan 18 skulle jag vara i hallsta och bowla med några från Baståsen. jag hade hoppats på att vi skulle bli några stycken men det blev bara jag, carina, bea och sanna. haha vi hade kul och jag kom sist på bowlingen som jag alltid gör! haha (fast sanna slog mig bara med 2p för att jag tappade lite på slutet) Carina skulle testa att bowla i strumpor, men det gick inte så bra utan hon ramlade och satte sig på rumpan på banan, till våra "asgarv" haha då fick man sig ett ordentligt skratt!!


sen gick vi och åt pizza på La Torre... det var riktigt trevligt!


ps. bara så att ni vet så kommer sanna så fort nån har ringt fel till henne och inte säger nåt kommer hon säga: å vad säger grisen? (som om man sa det till ett litet barn) haha

Ovido - Quiz & Flashcards