Linda Nilsson

Alla inlägg under april 2011

Av Linda - 28 april 2011 23:41

ja nu är verkligen hästen såld. känns helt tomt på nått vis. man har ju haft häst så länge typ och ridit nästan hela sitt liv.


men nu har jag betalat av allt jag var skyldig så nu kan jag äntligen börja leva som en normal människa igen. härligt...


just nu är jag ju sjuk igen, så prio 1 just nu är att bli frisk så jag kan gå till skolan nästa vecka.


nej nu ska jag sova lite. ska skriva mer i morgon om jag orkar.


natti natti

Av Linda - 27 april 2011 00:43

nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, måste skärpa mig. haha


nu verkar det iaf som att hästen ÄNTLIGEN är såld... nu saknas det bara en sak så är jag världens lyckligaste (eller ja kanske två, skulle ju inte vara helt fel att få vara frisk...haha) pappa och de nya köparna ska skriva kontrakt i morgon...


i helgen var jag på kryssning till Tallinn med mamma, pappa, mormor, david, marina och mattias. det var riktigt trevligt och det blev en hel del drickande och trevligt umgänge. på dit resan träffade vi på 4 riktigt trevliga killar som vi umgicks med.


sen var vi några timmar i Tallinn och träffade mina kusiner som jag inte träffat sen de var typ småglin så det var väldigt roligt att få träffa dem och deras mamma.


           

(fler bilder finns på facebook)


i övrigt har jag nu haft påsklov, skolan börjar på torsdag igen, var riktigt skönt att då slappna av lite och inte bra jobba och gå i skolan. vet inte om jag sagt det innan men har börjat jobba på coop konsum kista. :P


fredag nästa veckan är det även dags för operation av min hand igen, vi får hoppas på att problemen kan få försvinna efter den här gången, otroligt trött på att inte kunna belasta den ordentligt. blir så lagom kul att sy med en hand bara. haha, hur jag nu ska lyckas med det....



nej nu ska jag sova, ska uppdatera mer ofta nu, har dessutom skaffat en kamera så nu ska det fotas. :)



pusssssssssssssssssssssss :)




Av Linda - 6 april 2011 20:49

ja nu är det ett tag sen jag skrev igen, har verkligen inte haft varken tid eller ork åt bloggen, men nu tänkte jag skärpa till mig på den biten och visa vad jag håller på med.


i går var jag iväg med La Toya till min förra tränare som nu ska hjälpa mig att sälja henne. jag har verkligen inte tid längre. har fått jobb nu dessutom så tiden räcker inte till för henne.


         

världens finaste häst, hon kommer alltid vara min bebis   


jobbar numera extra på coop konsum kista, är en trevlig butik med trevlig personal så det ska nog bli bra att jobba där.


 


nu kommer jag iaf få tid över till att sy och fixa med intagningarna till beckmans. :)


ska lägga upp bilder allt eftersom, för nu ska det sys på löpande band.


Ovido - Quiz & Flashcards