Linda Nilsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linda - 26 augusti 2010 14:15

jaha då sitter man här i skolan och försöker lära sig nått igen då! har precis avslutat min första data design lektion där vi skulle försöka lära oss att göra plaggskisser i ett program på datorn.


lyckades faktiskt efter ett tag att förstå mig på hur man gjorde. haha :P


men iaf ni som inte vet det redan så har jag alltså börjat på tillskärarakademins basår termin 2 för att först och främst öka på mitt föråd inom mönsterkonstruktion. men kommer även lära mig mycket annat nyttigt har jag märkt som kopmmer vara bra att ha när jag ska söka in till skrädderi igen sen. slutade första utanför där nu såklart! surt, men vad gör man! ska bli kul att gå en temin nu och lära känna lite folk, verkar vara roligt folk. bara andra dagen jag är här nu! snabba puckar blev det kan man lugnt säga.


lär ju åka hem i helgen och hämta lite saker. typ muina saxar! saknade dem som fan igår när vi hade sömnad! hehe


nej nu ska jag ta och åka "hem" har gjort mitt här idag! skönt att åka innan alla slutar jobbet!


ska ta och vara lite flitigare här nu och skriva vad som händer i skolan och så! lovar att det ska komma upp lite bilder oxå på det jag har sytt på sistone.


kram Kram

Av Linda - 8 augusti 2010 19:23

idag var jag och mamma till hölö för att hälsa på La Toya och Caroline. Vi red ut tillsammans hon på sin 6:åring och jag på toya. sen red vi lite på banan oxå. känns som att jag garanterat kommer få träningsverk i rumpan i morgon! haha


  Toya


  toya i hagen efteråt



sen vill jag ju bara tipsa om att jag fortfarande har en del grejer kvar som jag vill bli av med.Min fina dressyrsadel blandannat... :P

Ovido - Quiz & Flashcards