Linda Nilsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Linda - 27 februari 2011 00:14

jag fyllde ju år i torsdags och idag var mamma och pappa här och åt lite mat och tårta. mamma var allmänt rastlös när jag inte lät henne hjälpa till med maten, haha!


fick två presenter av dem, ett presentkort på ikea och en mobil hårddisk eller vad man nu kallar dem. :P tack så mycket alla inblandade!


    mums :D


har även sytt mitt första plagg på ett tag, en chiffongkjol. den blev helt okey. :P ska försöka ta en bild på den när jag kommer ihåg.


  min "lilla syhörna" som den ser ut när jag håller på. lite stökigt alltså. nu är den städad och fin.


 


var tvungen att ta ner draperingen som satt på dockan så jag satte upp en ny. ser lite snyggt ut att ha dockan stå där med en "klänning" på. formbar staty. hehe


nej nu får jag snart lite sällskap så nu ska jag roa mig med annat ;)

natti natti :D

Av Linda - 23 februari 2011 16:23

             


roar mig med att drapera lite... vad ska man annars göra för roligt när man är hemma och sjuk? hehe... har ritat lite mönster oxå så ska ta och sy en toile snart, när jag orkar lyfta på rumpan igen. ska bli en kjol som jag tänkte ha i helgen om jag nu blir frisk (iaf friskare) tills dess.

Av Linda - 19 februari 2011 14:01

så var jag sjuk igen... (suck!!!) jag som aldrig brukar vara sjuk, typ max en gång om året. var ju sjuk typ i oktober, sen över nyår och sen nu igen... den här gången har jag iaf ingen feber, än så länge iaf, har jag otur så är det dock körtelfeber.   gör så jäkla ont när jag sväljer och ända upp i örat. känner mig iaf lite bättre idag mot igår, men idag har jag bara legat i sängen typ och igår var jag i stallet då det var en mamma och dotter där och provade la toya för andra gången, det gick iaf bra, det var bara jag som var helt slut efteråt även fast jag inte red.


skulle ha tävlat idag egentligen, men det sket sig ju såklart. inte mycket att göra. bara att träna vidae och sikta mot nästa tävling.


fyller ju dessutom år i veckan så jag hoppas verkligen jag är bra tills nästa helg för då vill jag SKAKA RUMPA   hehe


i övrigt så har jag väll inte gjort nå specellt på sistone, jag går i skolan och ritar mönster hela dagarna. håller på ochjslipar på lite idéer som jag vill sy, får se vad det blir av det.


nej nu ska jag fortsätta ligga i sängen och svära över min hals och titta på nån disneyfilm kanske. ha det så bra så länge

Ovido - Quiz & Flashcards