Linda Nilsson

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

händer ikväll??

Av Linda - 29 januari 2011 12:30

ja vad händer ikväll då?? är riktigt party sugen måste jag erkänna! haha


har varit dålig på att blogga på sistone som vanligt, kommer av mig helt enkelt. så vad har hänt i veckan då. ja en hel del faktiskt, känns riktigt bra i skolan, trevliga klasskompisar och bra lärare. förra helgen var vi ut och umgicks lite och sen hade jag en oerhört trevlig söndag (hoppas det kan bli fler sådana söndagar...) i veckan har jag haft hästen mån-ons så då var det rätt till stallet efter skolan. vi har börjat med data nu och det är kul att få variera med det, även fast det kan bli lite segt nu i början. sen har jag varit häst ledig tors- idag! skönt :D igår fick hästen tänderna raspade så hon ska vara fin i munnen tills nästa helg då jag ska ut på min första tävling på vad som känns som 100år! blir en dressyrtävling i botkyrka, LA:3 ska jag rida. ska bli intressant och se om hästen kan hålla sig i skinnet! haha


idag kommer mamma och pappa hit, pappa ska på mc-mässa så jag och mamma ska passa på att gå på romeo och julia som går på göta lejon. sen hoppas jag på att det är några fler som är partysugna ikväll för jag vill ut och skaka rumpa    haha


nej nu ska jag försöka få nått vettigt gjort innan mamma kommer.


puss puss

 
 
Ingen bild

carina

2 februari 2011 08:08

Laddad inför helgen?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 29 maj 2011 18:18

sorry att jag inte skrivit på ett tag, men jag har verkligen inte haft tid, har jobbat dag och natt med grejerna till beckmans. men nu är jag klar och paketet är inskickat så nu är det bara att hålla alla tummar och tår för att det ska gå vägen.   ...

Av Linda - 10 maj 2011 17:21

nu äntligen börjar det bli varmt... det känns som man får nytt liv nästan. haha   ja nu sitter man då här med en bandagerad hand igen, blev opererad i fredags på elisabeth sjukhuset i uppsala. ett sjukhus jag verkligen kan rekomendera till alla. ...

Av Linda - 10 maj 2011 17:21

nu äntligen börjar det bli varmt... det känns som man får nytt liv nästan. haha   ja nu sitter man då här med en bandagerad hand igen, blev opererad i fredags på elisabeth sjukhuset i uppsala. ett sjukhus jag verkligen kan rekomendera till alla. ...

Av Linda - 2 maj 2011 20:18

det var skönt att komma tillbaka till skolan idag. kändes som man inte varit där på 100år. vi har haft lov i nästan två veckor och så missade jag ju lektionerna i torsdags och fredags bara för att jag var sjuk, irriterande.   men idag var jag iaf...

Av Linda - 28 april 2011 23:41

ja nu är verkligen hästen såld. känns helt tomt på nått vis. man har ju haft häst så länge typ och ridit nästan hela sitt liv.   men nu har jag betalat av allt jag var skyldig så nu kan jag äntligen börja leva som en normal människa igen. härligt...

Ovido - Quiz & Flashcards