Linda Nilsson

Alla inlägg under november 2009

Av Linda - 3 november 2009 16:26

nu har jag varit himla dålig på att skriva igen! jag hinner ju inte! om inte annat så kommer jag inte på nått bra att skriva!


just nu så jobbar jag en hel del, så tiden går åt rätt fort om man säger så! men det är bra! ju fler timmar desto mer klirr i kassan! :D


för er som är intresserade av mitt ständiga hästskrivande så är La Toya på gång igen. dock något galen fortfarande. men jag har börjat hoppa så smått igen. ska vara med på en hoppträning på baståsen på fredag för Sandra odelberg det ska bli intressant. sen så ska jag väl förhoppningsvis börja åka till Tina Svane och träna igen! ska bli jätte kul. vill komma igång igen verkligen. om det är nått jag verkligen vill göra så är det att rida terräng, men det är bara att vackert vänta till april.... surt! men de ska kanske ha inomhusträningar på strömsholm i februari - mars har jag hört rykten om, så det är bara att passa på då! ju mer man hinner träna innan säsongen startar desto bättre. :D LÄNGTAR!!


var och tävlade dressyr i söndags dessutom. red LB:0 och LA:1. red på 62,81% i LB:n och 59,74% i LA:n helt okey för att vara våran 2:a LA. måste få henne att vila mer på stegen och spåra. blir så irriterad för hon går på dubbla spår! men, men bara att träna!


tänkte ladda upp en film... den kommer så fort datorn laddat klart! vilket kan ta en stund! hehe


Ovido - Quiz & Flashcards