Linda Nilsson

Alla inlägg under september 2010

Av Linda - 29 september 2010 21:29

Äntligen säger jag bara! nu har jag en lägenhet, tack vare mina snälla föräldrar som köpt en lägenhet. Så det blir inflyttning första helgen i november! :) Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera även fast jag lovat att göra det, men det ska bli ändring nu jag lovar! Nu känns det ändå som att det går åt rätt håll med allting. Har känts lite motigt om man säger så. I morgon ska jag iaf flytta La toya till ett stall i kungsängen. Jag har väl egentligen varken tid eller råd att ta henne själv egentligen, men det får lov att bli så en månad ungefär. Så jag kan fortsätta leta efter nån som kan tänka sig att låna henne för senare köp eller nått sånt! Kommer bli jäkligt körigt för mig nu när man ska både plugga och ha hästen, men allt går bara man vill. Får se om jag ska åka på man tävling, det visar sig! Nu är jag iaf på väg från stockholm med pappa, vi har ju som sagt varit och skrivit avtal på lägenheten som ligger i hagsätra. Eftersom jag ska flytta hästen i morgon och behöver en del saker hemifrån och bilen så följer jag med honom hem så jag slipper ta tåget i morgon bitti. Lite skönare om man säger så! Ska bli skönt att lägga sig i sin egen säng och bre ut sig iaf. Då behöver man ju inte trängas med nån som försöker ta upp hela sängen så en annan nästan ramlar av. :p HöhöSka iaf ta och bättra mig på uppdaterings fronten. Ska ta och försöka ta lite bilder och så oxå så ni får se hur min vardag ser ut nuförtiden. Lovar att jag ska skärpa mig, annars får ni skälla på mig :p Just nu har vi precis gjort klart lite detaljer i sömnaden, (en kavaj, en stolpficka och en jeansficka) de blev hyffsat bra iaf. I konstruktionen har vi precis börjat göra våra mönster till våra livplagg som vi ska sy. Vi har fått välja valfritt och jag ska såklart göra en klänning. Inte så förvånande kanske. :p jag tror den kommer bli jäkligt cool iaf. Ska bli otroligt kul att sy den.Nej nu får det vara nog för den här gången.

Ovido - Quiz & Flashcards