Linda Nilsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linda - 24 oktober 2010 21:16

då har man varit i london oxå då! en trevlig stad måste jag erkänna, om man bortser från den dåliga luften och klorsmaken på vattnet! :p


vi (klassen) har haft rätt trevligt och jag har shoppat mer än jag borde! höhö


vi har varit på lite olika studiebesök och utställningar m.m roligt och inspirerande.


Lite bilder:

                                                                 

Av Linda - 19 oktober 2010 21:24

har änligen lyckats få in lite bilder på datorn. :P


lovar att jag ska ta fler bilder för i morgon bitti åker jag till London med klassen. :D


annars så kämpar man väl på som vanligt. har varit med mamma på ikea och shoppat två gånger (en gång i västerås och en gång i barkarby då de inte hade allt i V-ås)


Hästen är hos en tjej som heter Linnea på prov i en vecka, så håll tummarna för att hon vill köpa henne!


La Toya

  Ritat mönster till min klänning jag ska sy, det kan gå åt mycket papper ska jag tala om... hur mycket som helst!   En grinig Emil, då han märkte att jag höll på och packa saker i flyttlådor.   Soffan vi fyndade på ikea inmosad i pappas bil! HAHA   Soffan :D körde den på vagnen genom hela varuhuset, snacka om att folk glodde!   Toya   Vi hade jeanstekniker i skolan. jag målade med tygfärger...   kladd...   målat med klorin...   sandpapper   färg...   mitt första handsydda knapphål! mycket vackert... haha (kanske)   Min klasskompis Wrenkler tyckte det var vackert att hänga en galge i näsan!

Av Linda - 8 oktober 2010 12:14

usch jag som aldrig blir sjuk, idag är tredje dagen jag är hemma från skolan, jävla skit, men känner mig iaf lite piggare idag än vad jag gjorde igår, igår var jag riktigt hängig alltså, fy!! länge sen jag var så pass dålig.


men utöver att jag är sjuk går det bra i skolan nu, vi har börjat göra våra mönster till plaggen vi ska börja sy snart. sydde ihop toilen igår och den ser helt okey ut, ska ändra lite på kjoldelarna men annars så är jag nog rätt nöjd! :P


jag har tagit en hel hög med bilder från skolan och från stallet, men självklart har jag intre kabeln till mobilen här... suck! men ska hem till sura och packa i helgen så då ska jag ta med mig den tillbaka.


Ovido - Quiz & Flashcards