Linda Nilsson

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

frisering :D

Av Linda - 2 mars 2011 16:18

idag har la toya äntligen blivit klippt igen. skönt och bli av med all päls så hon slipper bli så himla svettig.    

före = pälsboll :P


    efter. var en del hår som lossnade, och ja jag vet att hon inte ser klok ut på bilden ovan, hon står som en jag vet inte vad. men  ni ser iaf resultatet. :)


efter hon var färdigklippt red jag iväg till ridhuset och hoppade lite. hoppade bara låga hinder och tränade styrka och lydighet. byggde upp en liten studds med två galoppsprång till en oxer och två små hinder som stod som i ett S, tillsammans med oxern. hade även travbommar på böjt spår.


  dagens övning.


hon gjorde det bra, var lite lagom lat i början men mot slutet gick hon riktigt bra.


 

   

tur att hon ärt så snäll... jobbigt att släpa på hästen när man bygger och plockar bort alla hinder så hon står snällt lös mitt i ridhuset medans jag fixar. kanske skulle lära henne att bära lite istället. haha


    var riktigt fint väder idag oxå   härligt med sol, borsett från att man blir så bländad att man knappt ser nått.


nej nu ska jag ta och plugga lite, har en hel del att ta igen eftersom jag var borta en hel vecka från skolan.



 
 
Ingen bild

carina

2 mars 2011 16:40

Tjuvträning inför helgen alltså...
Låter frestande även om det är inomhus!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 29 maj 2011 18:18

sorry att jag inte skrivit på ett tag, men jag har verkligen inte haft tid, har jobbat dag och natt med grejerna till beckmans. men nu är jag klar och paketet är inskickat så nu är det bara att hålla alla tummar och tår för att det ska gå vägen.   ...

Av Linda - 10 maj 2011 17:21

nu äntligen börjar det bli varmt... det känns som man får nytt liv nästan. haha   ja nu sitter man då här med en bandagerad hand igen, blev opererad i fredags på elisabeth sjukhuset i uppsala. ett sjukhus jag verkligen kan rekomendera till alla. ...

Av Linda - 10 maj 2011 17:21

nu äntligen börjar det bli varmt... det känns som man får nytt liv nästan. haha   ja nu sitter man då här med en bandagerad hand igen, blev opererad i fredags på elisabeth sjukhuset i uppsala. ett sjukhus jag verkligen kan rekomendera till alla. ...

Av Linda - 2 maj 2011 20:18

det var skönt att komma tillbaka till skolan idag. kändes som man inte varit där på 100år. vi har haft lov i nästan två veckor och så missade jag ju lektionerna i torsdags och fredags bara för att jag var sjuk, irriterande.   men idag var jag iaf...

Av Linda - 28 april 2011 23:41

ja nu är verkligen hästen såld. känns helt tomt på nått vis. man har ju haft häst så länge typ och ridit nästan hela sitt liv.   men nu har jag betalat av allt jag var skyldig så nu kan jag äntligen börja leva som en normal människa igen. härligt...

Ovido - Quiz & Flashcards