Linda Nilsson

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

jag har inte tid med sånt här...

Av Linda - 19 februari 2011 14:01

så var jag sjuk igen... (suck!!!) jag som aldrig brukar vara sjuk, typ max en gång om året. var ju sjuk typ i oktober, sen över nyår och sen nu igen... den här gången har jag iaf ingen feber, än så länge iaf, har jag otur så är det dock körtelfeber.   gör så jäkla ont när jag sväljer och ända upp i örat. känner mig iaf lite bättre idag mot igår, men idag har jag bara legat i sängen typ och igår var jag i stallet då det var en mamma och dotter där och provade la toya för andra gången, det gick iaf bra, det var bara jag som var helt slut efteråt även fast jag inte red.


skulle ha tävlat idag egentligen, men det sket sig ju såklart. inte mycket att göra. bara att träna vidae och sikta mot nästa tävling.


fyller ju dessutom år i veckan så jag hoppas verkligen jag är bra tills nästa helg för då vill jag SKAKA RUMPA   hehe


i övrigt så har jag väll inte gjort nå specellt på sistone, jag går i skolan och ritar mönster hela dagarna. håller på ochjslipar på lite idéer som jag vill sy, får se vad det blir av det.


nej nu ska jag fortsätta ligga i sängen och svära över min hals och titta på nån disneyfilm kanske. ha det så bra så länge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 29 maj 2011 18:18

sorry att jag inte skrivit på ett tag, men jag har verkligen inte haft tid, har jobbat dag och natt med grejerna till beckmans. men nu är jag klar och paketet är inskickat så nu är det bara att hålla alla tummar och tår för att det ska gå vägen.   ...

Av Linda - 10 maj 2011 17:21

nu äntligen börjar det bli varmt... det känns som man får nytt liv nästan. haha   ja nu sitter man då här med en bandagerad hand igen, blev opererad i fredags på elisabeth sjukhuset i uppsala. ett sjukhus jag verkligen kan rekomendera till alla. ...

Av Linda - 10 maj 2011 17:21

nu äntligen börjar det bli varmt... det känns som man får nytt liv nästan. haha   ja nu sitter man då här med en bandagerad hand igen, blev opererad i fredags på elisabeth sjukhuset i uppsala. ett sjukhus jag verkligen kan rekomendera till alla. ...

Av Linda - 2 maj 2011 20:18

det var skönt att komma tillbaka till skolan idag. kändes som man inte varit där på 100år. vi har haft lov i nästan två veckor och så missade jag ju lektionerna i torsdags och fredags bara för att jag var sjuk, irriterande.   men idag var jag iaf...

Av Linda - 28 april 2011 23:41

ja nu är verkligen hästen såld. känns helt tomt på nått vis. man har ju haft häst så länge typ och ridit nästan hela sitt liv.   men nu har jag betalat av allt jag var skyldig så nu kan jag äntligen börja leva som en normal människa igen. härligt...

Ovido - Quiz & Flashcards