Linda Nilsson

Alla inlägg under mars 2009

Av Linda - 25 mars 2009 22:48

nu har jag varit sådär himla dålig på att skriva inlägg igen!


ihelgen var jag som sagt och tävlade! på lördagen tävlade jag i hoppning och var felfri i förtsa klassen, den andra har jag av olika anledningar redan glömt bort! så kan det vara ibland! men nån gång släpper det väl hoppas jag! Känner att jag behöver lite terränghinder nu så man får in lite flyt i kroppen!!


På söndagen sen var jag på min första dressyrtävling någonsin i mitt liv! det var faktiskt betydligt roligare än vad jag trodde! men iaf i första klassen som var LB:2 var hon lite tjafsig i munnen så det blev lite vingligt och lite springigt så jag fick typ 54% eller nåt inte så jätte bra med andra ord. men till andra klassen som var LB:3 bytte jag till gummibettet och då gick hon mycket bättre trots en lite vinglig början av programmet så fick vi 59.34% eller nåt sånt och kom första utanför placering, men helt klart godkänt för att vara första gången!


Däremot så ingick första omgången av Div3 i LB:3 och där kom vi 2:a slagna med endast 1poäng av sura rf. Red i laget gjorde jag, Carina, sanna och bea. så det var riktigt roligt!


så nu ska jag fortsätta att trimma så ska vi nog göra ännu bättre resultat i mantorp (fälttävlan) och i 2:a och 3:e omgången av div3.

Av Linda - 18 mars 2009 23:12

Nu har jag varit riktigt dålig med att skriva inlägg känner jag!

På sista tiden har jag inte gjort annat än att jobba, sova och rida i stort sätt! men man måste ju få in pengar någonstans ifrån...


Sedan jag skrev sist har det väl inte hänt så mycket förutom att mina kompisar "kidnappade" mig hon hade fixat en överraskningsfest! det var en trevlig kväll men man kanske fick i sig lite vä'l mycket... haha


Annars så har jag börjat tragla dressyrprogramm då jag ska tävla dressyr på riktigt för första gången i mitt liv på söndag! ska rida LB:2 och LB:3 så det ska bli intressant! Det är första omgången i DIV:3 så håll tummarna för mig, Carina, Sanna och Bea!! :D


Ska även tävla hoppning i Åsebo (Avesta) på Lördag! jag hoppas att det ska gå bra! ska rida 100 och 110!

Av Linda - 5 mars 2009 23:18

japp! idag var man på systemet för första gången då!!! det var väl lite kul men inget märkvärdigt! haha


jag hade en liten shoppingrunda idag! Köpte ett par svarta pumps på skopunkten, en blommigklänning på Gina tricot och lite tyg på furulunds!


Mina kära vänner har ju hittat på nåt tok för mig i helgen (haha!!!) så nu är jag i alla fall förberedd vad de än hittar på...


Tränade för Tina på kvällen! vi tränade lydnad och lite sånt! det gick bra så det känns skönt... :P 

Av Linda - 4 mars 2009 23:38

japp nu är man hemma igen då! (kom hem i lördags men har inte orkat skriva försen nu...) man är hemma i verkligeheten igen! i måndags jobbade jag på konsum, i tisdgas var jag upp till norberg och började planerna för att förhoppninsvis lyckat projekt och idag har jag jobbat på konsum igen...


varje dag har jag ju oxå varit hos La Toya fast det är väl inget nytt... eller??

La Toya har känts så himla fin nu både igår och idag så jag hoppas att det ska hålla i sig nu, är ju bara 2,5vecka kvar tills vi ska tävla dressyr!! :P


I morgon ska jag hoppträna så jag hoppas såklart att hon ska vara fin då med... :D


Ska klippa mig på fredag och jag kommer att klippa mig typ som på den översta bilden i ett tidigare inlägg i februari. jag hoppas att det blir bra... :D

Ovido - Quiz & Flashcards