Linda Nilsson

Alla inlägg under juni 2009

Av Linda - 29 juni 2009 23:22

nu har jag varit riktigt dålig på at skriva här på ett tag. Fy på mig!!!

haha jaja strunt i det nu...


I helgen var det tävling på hemmaplan (Baståsen alltså), till den har det jobbat och slitits hårt för att få till den fina banan. Och fin blev den verkligen! Himla kul att se resultatet, bra jobbat killar och Sanna m.f :D Speciellt med vattenhindret som blev himla fint...


På lördagen var det ponnyer som red och det var med väldigt blandade resultat, jag var controller för första gången och som tur var händer igenting och tävlingen flöt på smärtfritt! :D


På söndagen var det min tur att trä på mig tävlingskläderna och det började riktigt bra med en bra dressyr ritt! fick inte så låga starff men alla låg rätt högt så jag hade den 5:e bästa dressyren. Fick min första 8:a på halten så det var himla kul! :D


hoppningen gick överlag bra. klantade mig lite på första hindret så då kom vi dåligt på 2:a och det resulterade i en rivning sedan gick resten av banan galant!


I terrängen gick La Toya som en klocka! :D Vi var felfria på hinder och klarade dessutom tiden så vi slutade på 0straff där!


Samanlagt slutade vi på 62,6 vilket räckte till en 3:e plats!

dessutom blev jag 3:a i indviduella DM och 2:a i Lag Dm tillsammans med Malin och Emma!


Dessutom ligger jag just nu 3:a totalt i folksam riders cup, och delad 1:a i den här etappen! :D


Ovido - Quiz & Flashcards