Linda Nilsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Linda - 31 juli 2010 16:23

nu var det väldigt länge sen jag skrev någonting här... fy på mig!


idag har jag iaf gjort min sista dag på coop konsum surahammar, blandade känslor över det men överlag känns det bara förbaskat skönt! känns lite tomt men i övrigt så kommer jag inte att sakna butiken i sig...


  försökte iaf lämna "min avdelning" snygg när jag gick... ser väl okey ut iaf! :P


nu blir det iaf semester i 2veckor sen väntar ovissheten... var iaf på en jobbintervju i tisdags, så vi får hoppas på det! :D

Bloppis-annons
Av Linda - 20 juli 2010 18:50

jag söker nu ett boende men inflytt 1/8. jag vill helst ha en egen lägenhet men kan tänka mig att bo med egen ingång eller i kollektiv. vill helst inte dela en mindre lägenhet med någon.


söker först och främst ett ställe där jag kan bo en längre tid men kan även tänka mig en kortare tid så att jag har tid att leta efter något annat under tiden.


vill inte bo alltför långt bort från stan, max 30min ut. helst runt sundbyberg, solna, kista men alla är välkomna att höra av sig om de tror att de har nått som passar mig.


jag är en lugn, ordningsam och glad tjej på 21 som inte röker och inte har några djur.


hoppas att du har nått som passar mig. skicka ett mail med ditt telefonnummer så hör jag av mig till dig.


mvh Linda

Lägenheter, Önskas hyra - Stockholm (Stockholms län)
 
Bloppis-annons
Av Linda - 20 juli 2010 18:41

champion de luxe ventair jockey skull stl 59. riktigt bra hjälm i mycket fint skick. köpt i april 2009 och är inte mycket använd. aldrig hårt islagen eller liknande.


2 hjälmöverdrag ingår. ett helsvart och ett blå/svart som jag har haft när jag tävlat.


nypris är ca 1700kr


pris idag 1000kr eller bud


   

Hästar & Ridsport, Säljes - Surahammar (Västmanlands län)
Pris:    1 000:-
Telefon:    070-4134113
 
Bloppis-annons
Av Linda - 20 juli 2010 18:37

brunt kvalitetsträns från glengordon modell ritz stl cob. kan fås med pullarnosgrimma, aschen eller både och (mot en extra kostnad) riktigt snyggt träns i fint skick.


gummityglar och 2 pannband ingår (orginal och GG silvery)


nypris för alltihopa (en nosgrimma) är ca 2000kr


pris idag är 800kr (1000kr med båda nosgrimmorna) eller bud


  

Hästar & Ridsport, Säljes - Surahammar (Västmanlands län)
Pris:    800:-
Telefon:    070-4134113
 
Bloppis-annons
Av Linda - 20 juli 2010 18:31

svart träns stl cob från tredstones rich tan. bredfodrad nosgrimma med avtagbar nosrem och tillbakaknäppning. fodrat nackstycke med nosgrimmans rem löpande på utsidan. lädertyglar med gummiinsida och 2 pannband (orginal och Glengordon silvery) ingår. snyggt och smidigt träns som inte är speciellt mycket använt.


nypris för träns med tyglar och pannband ligger på ca 1300kr


pris idag: 600kr eller bud


   

Hästar & Ridsport, Säljes - Surahammar (Västmanlands län)
Pris:    600:-
Telefon:    070-4134113
 
Bloppis-annons
Av Linda - 20 juli 2010 18:21

otroligt snygg och skön svart sadel från prestige, 17" och bomvidd 35. stora klossar fram och kalvskinn på säte och knästöd. sadeln är inte mycket använd och är som ny. sadeln är ullstoppad och går att värma om.


stigbyglar, stigläder och sadelgjord i läder kan medfölja mot en extra kostad om 500kr.


sadeln kan skickas mot en extra kostnad om 200kr.


pris 15 500kr (16000 med utrustning) eller bud


välkomna att höra av er vid intresse.


       

Hästar & Ridsport, Säljes - Surahammar (Västmanlands län)
Pris:    15 500:-
Telefon:    070-4134113
 
Ovido - Quiz & Flashcards