Linda Nilsson

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

nu börjar mitt nya liv...

Av Linda - 6 april 2011 20:49

ja nu är det ett tag sen jag skrev igen, har verkligen inte haft varken tid eller ork åt bloggen, men nu tänkte jag skärpa till mig på den biten och visa vad jag håller på med.


i går var jag iväg med La Toya till min förra tränare som nu ska hjälpa mig att sälja henne. jag har verkligen inte tid längre. har fått jobb nu dessutom så tiden räcker inte till för henne.


         

världens finaste häst, hon kommer alltid vara min bebis   


jobbar numera extra på coop konsum kista, är en trevlig butik med trevlig personal så det ska nog bli bra att jobba där.


 


nu kommer jag iaf få tid över till att sy och fixa med intagningarna till beckmans. :)


ska lägga upp bilder allt eftersom, för nu ska det sys på löpande band.


 
 
Ingen bild

carina

12 april 2011 16:37

...och hur går det med uppdateringarna???
Mvh carina och bröderna bäver

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 29 maj 2011 18:18

sorry att jag inte skrivit på ett tag, men jag har verkligen inte haft tid, har jobbat dag och natt med grejerna till beckmans. men nu är jag klar och paketet är inskickat så nu är det bara att hålla alla tummar och tår för att det ska gå vägen.   ...

Av Linda - 10 maj 2011 17:21

nu äntligen börjar det bli varmt... det känns som man får nytt liv nästan. haha   ja nu sitter man då här med en bandagerad hand igen, blev opererad i fredags på elisabeth sjukhuset i uppsala. ett sjukhus jag verkligen kan rekomendera till alla. ...

Av Linda - 10 maj 2011 17:21

nu äntligen börjar det bli varmt... det känns som man får nytt liv nästan. haha   ja nu sitter man då här med en bandagerad hand igen, blev opererad i fredags på elisabeth sjukhuset i uppsala. ett sjukhus jag verkligen kan rekomendera till alla. ...

Av Linda - 2 maj 2011 20:18

det var skönt att komma tillbaka till skolan idag. kändes som man inte varit där på 100år. vi har haft lov i nästan två veckor och så missade jag ju lektionerna i torsdags och fredags bara för att jag var sjuk, irriterande.   men idag var jag iaf...

Av Linda - 28 april 2011 23:41

ja nu är verkligen hästen såld. känns helt tomt på nått vis. man har ju haft häst så länge typ och ridit nästan hela sitt liv.   men nu har jag betalat av allt jag var skyldig så nu kan jag äntligen börja leva som en normal människa igen. härligt...

Ovido - Quiz & Flashcards