Linda Nilsson

Alla inlägg under december 2010

Av Linda - 25 december 2010 14:45

jag tycker det är tråkigt! många verkar tro och tycka att jag slänger runt med min häst som nån nicke docka som jag inte bryr mig om. 


då vill jag bara dementera detta och tala om att jag verkligen ÄLSKAR min häst och att det faktiskt är därför jag säljer henne. Det är en supertrevlig häst som verkligen är värd nån som har möjligheten att ge henne den uppmärksamhet som hon är värd. jag har inte den tiden och de pengarna heller för den delen. 


det var inte meningen att det skulle bli så som det har varit och är. jag trodde aldrig ihela mitt liv att det skulle ta såhär lång tid att få henne såld. jag trodde inte att jag skulle behöva ta tillbaka henne efter att hon varit hos carro, vilket jag inte ångrar nu. och jag trodde heller aldrig att jag skulle bli tvungen att ta hjälp av en medryttare, vilket jag heller inte ångrar för hon är världens bästa medryttare (mia du är min räddning). 


jag tror inte att det är nån som förstår hur dåligt jag har mått av detta och hur mycket det sliter på mig... hade det inte varit för mia hade jag nog gått in i väggen innan skolavslutningen. men tack vare dig hann jag med allt det som jag skulle göra och lyckades överleva. inte för att jag mår bra nu heller men jag har iaf en chans att återhämta mig då jag inte har nått jobb över lovet som jag kanske hade behöft ha men allt kan inte bli som man vill. 


så jag vill nu bara att alla som tvivlar på att jag inte ger min häst tillräckligt med uppmärksamhet att de slutar göra det. jag älskar min häst och kommer att ta så väl han om henne som jag kan tillsammans med mia tills hon bli såld. men tyvärr så har jag ju inte så mycket pengar vilket kanske gör att jag inte har råd att träna så mycket och så (dessutom är underlaget i ridhuset i närheten katastrof så det ger inget att hoppa där ändå tyvärr). men jag lovar att om jag har kvar henne tills säsongen drar igång så ska jag ut lite på banorna och speciellt på terrängbanorna om hon blir kvar så länge. :D :D


så det kändes skönt att få skriva av sig lite...


nu vill jag önska alla en fortsatt trevligt jul och nyår, snart ska vi hem till mormor och käka sen blir det party ikväll med ett gäng kompisar i västerås.   

Av Linda - 25 december 2010 00:25

vill bara skriva och önska alla en god jul!    


jag är rätt nöjd med dagen och ska väl ta och krypa ner i sängen snart. 


sen undrar jag om det finns nån som råkar ha en dressyrsadel hängandes hemma som ni kan låna ut till mig. skulle verkligen behöva en, men har inte råd att köpa nån och lite onödigt när hästen ändå ska säljas. skulle du ha en så hör gärna av dig till mig. :D


nu ska jag sova!! natti natti

Av Linda - 23 december 2010 12:33

äntligen jullov!!!!   


så himla skönt ska jag tala om... så man får ta det lite lugnt och slappna av :D


modevisningen blev halft kaotisk precis som jag trodde, men allt löste sig ändå hyffsat och visningen blev helt okey. det kommer bilder i början på nästa vecka, då jag inte har tillgång till min dator just nu. precis som jag lovat kommer bilder på alla plagg och liknande. 


nu ska jag bara slappa och ta den lugnt. i morgon åker jag till sura stannar till söndag

Av Linda - 19 december 2010 19:56

ja nu har jag verkligen inte legat på latsidan när det häller och sy! jag är som som vissa av er vet duktig på att ta mig vatten över huvet och börjar med en massa jobbiga projekt! självklart blir alla saker snygga, men det tar en jäkla tid att sy en massa pärlor till expempel.


just nu håller jag på och fixar det allra sista för i morgon måste allt vara klart då är det MODEVISNING   


mamma, pappa och mattias kommer och tittar och förhoppningsvis en massa andra som jag inte känner   


men det är otroligt skönt att det är lov snart, jag hade nog inte orkat en vecka till alltså... i morgon blir det final och på tisdag avslutning sen ska jag nog sova fram till julafton tror jag! haha


i övrigt vill jag bara säga förlåt till en viss person (du vet vem du är). jag vet att jag är dryg och tjatig ibland, men jag vill bara vara social och trevlig. förlåt   

det finns ingen som betyder så mycket för mig som du gör...

Av Linda - 11 december 2010 12:27

Ni får inte missa tillskärarakademins modevisning den 20/12 kl 20,00 på brunogallerian i stockholm!!


 


jag kommer ha två ingångar så de får ni inte missa :)


klicka på länken nedan så kommer ni till visningens facebooksida!!!

www.facebook.com/#!/event.php?eid=175271445834319


eller gå in på www.tillskararakademin.com 


jag kan även fixa biljetter till de jag känner, kontakta då mig...


Ovido - Quiz & Flashcards