Linda Nilsson

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Linda - 10 maj 2011 17:21

nu äntligen börjar det bli varmt... det känns som man får nytt liv nästan. haha


ja nu sitter man då här med en bandagerad hand igen, blev opererad i fredags på elisabeth sjukhuset i uppsala. ett sjukhus jag verkligen kan rekomendera till alla. otroligt trevlig personal där alltså.  


     tack till bästa mattias som sjuksade mig till uppsala och som väntade under tiden tills jag var klar och lagom snurrig. haha


helgen har varit väldigt trevlig, på lördagen var vi hem till några av mattias kompisar och grillade och på söndagen var vi hem en sväng till mig när bilen ändå befann sig i stockholm. så nu sitter äntligen min spegel uppe på väggen i hallen. efter det tog vi ett väldigt skönt bad i mattias jaqutsi (eller hur det nu stavas) det var väldigt trevligt. faktiskt första gången jag badade i det. gjorde gott för ryggen :)


 

igår morse åkte jag hem till surahammar med bilen och passade på att träffa lite folk.


 


var först hem på frukostfika hos marita. det resulterade i en väldigt trevlig pratstund och goda mackor.


  haha gillade där här klockan som marita hade köpt i ullared, en sån ska man kanske skaffa. hahaha


efter det var jag ut till baståsen en sväng och hälsade på dem. måste erkänna att jag fick lite småångest när jag såg alla terränghinder... det såg alldeles för frestande ut. tur jag inte har nån häst, annars hade jag väl lyckats skaffa mig en till fläskläpp eller nått. haha


   

sen var jag in till västerås en sväng och var ut och hälsade på La Toya och hennes nya ägare hanna. har inte träffat hanna tidigare så det var kul att få se hur hon hade det. jag är inte ett dugg oroad över La Toya och jag vet att hon kommer att få det jätte bra hos dem.  


resten av kvällen spenderades hemma hos mamma och pappa där det bjöds på grillat. de håller på och tapetserar om så det var kul att se skillnaden som blir.


             

nu är jag hemma i stockholm igen och i morgon är det skola som vanligt.

Av Linda - 10 maj 2011 17:21

nu äntligen börjar det bli varmt... det känns som man får nytt liv nästan. haha


ja nu sitter man då här med en bandagerad hand igen, blev opererad i fredags på elisabeth sjukhuset i uppsala. ett sjukhus jag verkligen kan rekomendera till alla. otroligt trevlig personal där alltså.  


     tack till bästa mattias som sjuksade mig till uppsala och som väntade under tiden tills jag var klar och lagom snurrig. haha


helgen har varit väldigt trevlig, på lördagen var vi hem till några av mattias kompisar och grillade och på söndagen var vi hem en sväng till mig när bilen ändå befann sig i stockholm. så nu sitter äntligen min spegel uppe på väggen i hallen. efter det tog vi ett väldigt skönt bad i mattias jaqutsi (eller hur det nu stavas) det var väldigt trevligt. faktiskt första gången jag badade i det. gjorde gott för ryggen :)


 

igår morse åkte jag hem till surahammar med bilen och passade på att träffa lite folk.


 


var först hem på frukostfika hos marita. det resulterade i en väldigt trevlig pratstund och goda mackor.


  haha gillade där här klockan som marita hade köpt i ullared, en sån ska man kanske skaffa. hahaha


efter det var jag ut till baståsen en sväng och hälsade på dem. måste erkänna att jag fick lite småångest när jag såg alla terränghinder... det såg alldeles för frestande ut. tur jag inte har nån häst, annars hade jag väl lyckats skaffa mig en till fläskläpp eller nått. haha


   

sen var jag in till västerås en sväng och var ut och hälsade på La Toya och hennes nya ägare hanna. har inte träffat hanna tidigare så det var kul att få se hur hon hade det. jag är inte ett dugg oroad över La Toya och jag vet att hon kommer att få det jätte bra hos dem.  


resten av kvällen spenderades hemma hos mamma och pappa där det bjöds på grillat. de håller på och tapetserar om så det var kul att se skillnaden som blir.


             

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards